Schiphol

3 september 2013 - Schiphol, Nederland

Even een kort berichtje vanaf Schiphol. We zijn onderweg! Vanochtend tassen gepakt, huis opgeruimd (morgen nog een bezichtiging), auto ingeleverd en door Arno's ouders op de trein gezet. De reis is begonnen. Eerste stop: Shanghai...

1. Geke en Niels:
    3 september 2013
    Whiehoeee!! Nog een uurtje en dan ready for take off! Een hele goede reis gewenst! Op naar avontuur!

Liefs Geke
  2. Karin:
    3 september 2013
    Dat is zeker een kort verslag, ultra kort zelfs...de volgende graag iets uitgebreider:). Goede reis!
  3. Hans en Anneke:
    3 september 2013
    Inderdaad een zeer summier verslag waar we niks aan hebben. Foto,s zonder ook maar een vliegtuig. We wachten toch zekers op betere verslagen en foto's. Niettemin veel plezier en een goede reis.
    Gr. ons v.d. Bernhardlaan
  4. Hennie huisinga:
    4 september 2013
    Het is begonnen! Een heel goede reis gewenst.
    Hartelijke groet,
    Hennie
  5. Mariëtte:
    4 september 2013
    hele goede reis gewenst Jet en kom heelhuids terug
  6. Jannet:
    Veel plezierrrrr!
  7. Anneke:
    Veel plezier.
  8. Mariëtte Schilthuis:
    5 september 2013
    Geniet ervan Jet (en Arno natuurlijk ook;-)). ik lees graag mee over jullie belevenissen!
  9. Elisen:
    5 september 2013
    Fijne vakantie gewenst en Enjoy..........;)
  10. Greetje:
    Veel plezier!!!
  11. Carla:
    5 september 2013
    Tuurlijk lees ik graag jullie belevenissen om vervolgens strondjaloers hier achter te blijven! Heel veel fun!
  12. Aafke Nauta:
    5 september 2013
    Heb me ook aangemeld, want jullie avonturen passen vast niet in een refereeruur... Wat super dat we mogen meegenieten!
  13. Jo:
    6 september 2013
    Hoop dat jullie top tijd mogen beleven!
  14. Raymon & Djoni:
    6 september 2013
    Heel veel plezier vakantiegangers!! Maak er een onvergetelijke tijd van! Liefs ons
  15. Albert en Coby:
    9 september 2013
    Hallo Arno en Jet,
    Net samen even jullie verslag gelezen! Leuk verhaal en mooie foto, s!
    Hier alles oke, zijn gisteren naar Meppel geweest. Lisette aangemoedigd tijdens de cityrun!
    Groetjes uit Koekange.