Het aftellen is begonnen!

12 augustus 2013

Zoals de meesten wel weten vertrekken wij op 3 september voor een mooie reis in Zuidoost Azië. We beginnen in Shanghai en zullen in viereneenhalve maand 9 landen bezoeken waarnaar onze reis op 18 januari in Bangkok eindigt.

Momenteel zijn we ons op alle gebieden aan het voorbereiden. De visums voor China zijn binnen, net zoals de malariapillen. Beetje bij beetje kunnen we de meeste dingen regelen. Ons kennende zullen toch ook nog wel het één en ander vergeten :)

We willen jullie via deze site op de hoogte houden van al het moois dat we hopen mee te maken.

Groetjes Arno en Jet

1. Hans en Anneke:
    12 augustus 2013
    Hallo.
    Allereerst heel veel plezier de komende tijd. Kiek goed uut. En we zullen jullie blijven volgen. Maak veel foto's dan hoeven wij daar niet meer heen.
    Goede reis toegewenst vanuit Koekange
  2. Mariet:
    13 augustus 2013
    hoihoi, super leuk! en erg tof plan. Het reizen daar is over het algemeen erg makkelijk! Zelf net 2 maandjes terug van 1 maand australie en 2 maanden thailand, laos, cambodja en vietnam! dus als je nog info nodig hebt!

xx Mariet
  3. Nicole:
    13 augustus 2013
    Al bijna!!! Succes nog met het regelen van de laatste dingen en natuurlijk heel veel plezier met de voorpret en dan begint het echte avontuur. Geniet ervan samen!!! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. xx
  4. Alina:
    13 augustus 2013
    Whauw! ! Stiekem een beetje jaloers. .. wat onwijs gaaf! !! Heel veel plezier. Ik ga jullie volgen!
  5. Ingrid:
    13 augustus 2013
    Oh wat gaat dat snel!!! Bijna een lange reis maken ;) Heel veel plezier alvast met de voorbereidingen en om tig keer te bedenken wat je vergeet mee te nemen... Liefs
  6. Annette Geluk:
    28 augustus 2013
    Ik wens jullie heel veel plezier, wees voorzichtig en geniet ervan!!!!
  7. Brigitte:
    28 augustus 2013
    Heel veel plezier! Geniet!
    Enne ben nu al nieuwsgierig,
    lfs!
  8. Annemarie Tiesinga:
    29 augustus 2013
    Veel plezier, heel leuk dat jullie een reisblog gaan bijhouden. Tot ziens!!
  9. Marinda:
    29 augustus 2013
    Lieve Jet en Arno, via facebook zag ik jullie weblog. Wat een fantastische (en lange) reis gaan jullie maken! Heel veel plezier en geluk gewenst! x Marin
  10. Gerjohn & Marleen:
    2 september 2013
    Heel veel plezier de komende maanden. Maak er een mooie reis van!! We kijken uit naar jullie vele "korte" verslagen ;)
  11. Dagmar:
    3 september 2013
    Hoi Jet,
    heel veel plezier op jullie reis!! Heerlijk zo lang samen op stap!
    groetjes van Dagmar uit Utrecht
  12. Erna:
    3 september 2013
    Wat een geweldig mooi vooruitzicht! Wij wensen jullie heel veel plezier en we gaan jullie verhalen volgen.
    "Reizen is als een boek, als je niet reist lees je maar een bladzijde!" Jullie gaan een heel boek lezen!